Serveis d'Odontologia

CLÍNICA SAURINA

Periodòncia

Som pioners a Girona en tractaments bucals amb làser

Què és la periodòncia?

És l’especialitat de l’odontologia que engloba la prevenció, diagnòstic i tractament de les malalties de les genives o malalties periodontals, essent les més freqüents la gingivitis i la periodontitis (coneguda com a piorrea).

És important un diagnòstic precoç per tal d’instaurar el tractament al més aviat possible, i així poder evitar la pèrdua de la peça per mobilitat. Quan les zones amb defecte ossi, són excessivament profundes com per aconseguir d’higienitzar correctament, requerirem de  cirurgia resectiva.

Aquesta afectació gingival es tradueix en geniva edematosa, inflamada i sangrant, fruit de l’acúmul bacterià, resposta freqüent a la placa. En aquesta primera etapa, la gingivitis, el més idoni és realitzar la neteja oral anual i reforçar la higiene bucodental a casa.

La segona etapa, on la gingivitis es prolonga en el temps, passem a la periodontitis, una malaltia molt freqüent en adults i que afecta als teixits de suport de les dents, resultant en una pèrdua d’os progressiva, que haurà de tractar-se amb tractaments periodontal.

Tractament per mantenir salut gingival
  • Higiene oral: Mitjançant instrumental ultrasònic aconseguim eliminar la placa calcificada al voltant de les dents, mantenint la salut gingival.

• Tractament periodontal: A las zones on existeix pérdua ossia es requerirà d’instrumental manual per arribar a les zones més profundes i eliminar les restes de placa (impossible d’higienitzar pel pacient)

Làser Diode

Som pioners a Girona en tractaments bucals amb làser.
Es un làser de diode que ens permet optimitzar els tractaments minimitzant les molesties del pacient. L’utilitzem en cirurgies : Amb el bisturí làser a l’hora que fa la incisió, la fa molt neta i fem coagulació de la ferida, indicatparticularment en pacients medicats amb adiro, sintrom i daltres anticoagulants. Podem també desinfecta la ferida post extracció dentaria minimitzant les molèsties posteriors i accelerant la seva curació.

A periodoncia: Ens permet fer desinfecció periodontal durant el tractament, gràcies al Emundo ( desinfectant específic ), activat amb el làser de manera totalment indolora. En casos de fístules pot desinfectar-se i erradicar la fístula evitant la cirurgía cruenta.  A implantologia: Permet conectar el pilar al implant de manera indolora i total precisió. Tractar les periimplantitis. En casos de cirurgía amb penjoll, faríem la desinfecció previa al farciment amb materials regeneradors, per tal de asegurar la desinfecció. En endodòncies: Permet desinfectal els conductes i tractar peces necrosades. Significa un avenç molt important tant en resultats com en comoditat del pacient (sense molèsties ni dolor).

Estudis microbiològics i genètics del pacient periodontal

La periodontitis és una malaltia multifactorial, molts elements influeixen en la seva progressió i desenvolupament. Tot i així la seva repercussió es deu, com en la càries, a la pervivència de certes bactèries, per tant per tal de combatre-la millor, és necessari conèixer quines són les bactèries implicades en cada procés periodontal, ja que de la seva eliminació dependrà l’èxit del tractament i la conseqüent estabilització de la pèrdua òssia i teixits de suport.

Per aquest motiu hem introduït la possibilitat de realitzar una analítica salival que a més a més d’identificar les bactèries, ens recomana l’antibiòtic més adequat per a cada pacient, també ens ofereix un anàlisi genètic per saber les tendències i propensió a la periodontitis tenim, per valorar la agressivitat de la evolució i actuar al respecte.

Acompanyem aquesta analítiques amb tractament personalitzat amb desinfecció de genives amb làser i Emundo.

Confia ja amb els pioners a Girona en Periodòncia

Contacta’ns Ara i confia ja amb els millors

Diagnòstic 3D (TAC)
  • Les millors eines del camp odontològic

Periodòncia

• Frenectomies
  • Estètica Dental

» Més informació

Encara no estàs convençut?

Vols saber més informació dels nostres serveis?
Contacta amb nosaltres sense compromís i t’oferirem el millor servei pel teu cas.

TELÈFON

(+34) 972 21 24 52

info@clinicasaurina.com

ADREÇA

Carrer Cor De Maria, 4. 17002 Girona

INFORMACIÓ LEGAL

T'informo que les dades de caràcter personal que em proporciones seran tractats per CLÍNICA SAURINA com a responsable d'aquest lloc web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licito és la de mantenir amb tu un contacte comercial i enviar-te la informació requerida o formalitzar la nostra relació contractual.

En marcar la casella d'acceptació, estàs donant el teu legítim consentiment perquè les teves dades siguin tractades conforme a les finalitats descrites en la POLÍTICA DE PRIVACITAT.

T'informo a més de que aquestes dades que em facilites estaran emmagatzemats en els servidors de 1&1, proveïdor de hosting dins de la UE (veure Política de Privacitat de 1&1).

No comunicarem ni cedirem les teves dades a tercers amb finalitat comercial o publicitària. Si per qüestions exclusivament operatives hem de compartir les teves dades amb tercers, t'informarem puntualment i de manera transparent per mitjà del correu electrònic.

El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen en el formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no pugui atendre la teva sol·licitud.

Podràs exercir els teus drets d'informació, accés, rectificació, limitació, portabilitat i supressió de les teves dades en info@clinicasaurina.com.

Clínica Saurina

Odontologia i Medicina Estètica